π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 4 ώρες








2 σχόλια:
Υπέροχα δειλινά Υπέροχες φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ τον πατέρα Παναγιώτη για την ωραία συζήτηση που είχαμε βλέποντας "Φώς Εσπερινόν" .Ευχαριστώ και για την αφιέρωση των ωραίων φωτογραφιών.
Δημοσίευση σχολίου