Καθώς μαρτυρούν τα παραπάνω φωτο-ηχο-στιγμιότυπα του Πορφύρη, μόνιμου συνεργάτη μας, απόψε συναχτήκαμε προς τιμήν της Θεομήτορος στον ναό της Φανερωμένης μας, εδώ στην Ενορία του Μπανάτου, απ' όπου Τής απευθύναμε τους Χαιρετισμούς μας δια του ποιητικότατου Ακαθίστου Ύμνου! Βραδάκι ανοιξιάτικο, μ' ευωδίες Μαρτίου και λιβάνι αγιόκλημα! Όλοι μας μια αγκάλη αγαπητική, ένα καρδιακό "Χαίρε" προς την Πανάχραντη Μητέρα της Οδύνης!!!
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 2 ημέρες


