Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος κ. Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κρήτης, με επικεφαλής τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ.κ. Ευγένιο, παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρου Αρναουτάκη.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 2 ημέρες



