Μεγαλοπρεπέστατη και συνάμα κατανυκτική ήταν η Ευχαριστιακή Σύναξη για την Απόδοση της εορτής του Πάσχα 2025, στον πρόσφατα ανακαινισθέντα, περίοπτο και μαϊοστόλιστο, Ναό της Φανερωμένης Βανάτου, τη νύκτα της 27ης Μαΐου 2025. Την μεγαλοπρέπεια επέτεινε η στοργική παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτου Ζακύνθου κ. Διονυσίου Δ΄, του "βασιλιά της Εκκλησίας", όπως τον χαρακτήρισε αυθόρμητα και θαυμαστικά ένα τετράχρονο παιδάκι, μόλις τον αντίκρισε ενδεδυμένον την λαμπρινή αρχιερατική στολή του, για να προστεί της αναστάσιμης Αγρυπνίας!
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 23 ώρες



.jpg)















