Ο οικισμός Novoekonomicheskoye εμφανίστηκε στην όχθη του ποταμού Kazennyi Torets στη σημερινή περιφέρεια Ντόνετσκ πριν από περίπου 200-250 χρόνια. Ιδρύθηκε από τους λεγόμενους οικονομικούς αγρότες - ζούσαν στα εδάφη του κλήρου, είχαν απαλλαγεί από τη δουλοπαροικία, αλλά πλήρωναν χρηματικούς φόρους στο κρατικό ταμείο. Τώρα περίπου τρεις χιλιάδες άνθρωποι ζουν στον οικισμό.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα




