Λάρισα, εσπέρας 14ης Μαΐου 2025, στον περίοπτο και παμμεγέθη Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Αχιλίου, έλαβε χώραν ο πανεπίσημος πολυΑρχιερατικός Εσπερινός επί τη ιερά μνήμη του Πολιούχου Αγίου Αχιλλίου, με τη συμμετοχή χιλιάδων προσκυνητών και φιλέορτων.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 2 ημέρες

