Πρωί Παρασκευής, 30ής Δεκεμβρίου 2022, εορτή των Αγίων Ανυσίας και Γεδεών, τελέσθηκε μετα-χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία στον Ναό της Παναγούλας Βανάτου, την οποία προσέφερε ο Ενορίτης μας κ. Ανδρέας Τουρκάκης, μνημονεύοντας τον αδελφό του Γεώργιο. Τον ιερουργό, π. Παναγιώτη Καποδίστρια, πλαισίωσαν από του ψαλτηρίου ο κ. Χρυσοβαλάντης Δρογγίτης και ο υιός του Σπυρίδων.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα




