Στο πλαίσιο της επικείμενης μεγάλης εορτής της Κοιμήσεως της Παναγίας, εάν τα πράγματα στην Ελλάδα και την Οικουμένη ήταν καλύτερα (μη υπάρχοντος δηλ. του φονευτή Κορονοϊού), θα ετοιμαζόμασταν για το πατροπαράδοτο Πανηγύρι της Κυράς της Παναγούλας Μπανάτου εν Ζακύνθω, πολυαναμενόμενο -άλλωστε- από τους Ενορίτες και τους απανταχού φίλους μας.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 22 ώρες





