Επίσκεψη στην Έδρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου πραγματοποίησαν τη Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2022, ο Σεβασμ. Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος, μαζί με τον νέο Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Σεβασμ. κ. Δαμασκηνό, τον οποίο και παρουσίασε στην Α. Θ. Παναγιότητα τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα


