Στο Καθολικό της σεβασμίας Μονής Στροφάδων και Αγίου Διονυσίου Ζακύνθου εψάλη χθες το απόγευμα ο Εσπερινός για την μνήμη του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, κατά τον οποίον έγινε και Αρτοκλασία, που προσφέρθηκε από την φιλάγια Οικογένεια Μπενίση. Ας έχουμε την ευχή και την πρεσβεία του οσίου Πατρός!
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 5 ώρες