Εσπέρας 19ης Μαΐου 2016, στο Βασίλειο της Σουαζιλάνδης, από τον επισκεπτόμενο ποιμαντικώς την περιοχή Μακ. Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ.κ. Θεόδωρο ΙΙ, προερχόμενον από την Κένυα μέσω Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής. Μαζί του ο οικείος Μητροπολίτης Σεβ. Καλής Ελπίδος κ. Σέργιος και ο Πατριαρχικός Έξαρχος στην Κύπρο Πρωτοπρεσβύτερος Αθηνόδωρος Παπαευριπιάδης. Σημειωτέον ότι ο μικρός αυτός Ναός είναι ιδιοκτησίας του κ. Γιώργου Σοφοκλέους και πρόκειται για τον πρώτο Ορθόδοξο Ναό στο Βασίλειο. Ο Αλεξανδρινός Προκαθήμενος, καταφανώς συγκινημένος, εξέφρασε την αμέριστη χαρά του για την απαρχή ευαγγελισμού και αυτής της εσχατιάς της Αφρικής!
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 12 ώρες






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου