Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016, ώρα 10 το πρωί, έγινε ο Αγιασμός για την έναρξη των μαθημάτων στο Νηπιαγωγείο Βανάτου Ζακύνθου. Παρόντες ο Αντιδήμαρχος Αρκαδίων κ. Ιωάννης Κόκλας και ο Πρόεδρος του Μπανάτου κ. Τιμόθεος Ελ. Στραβοπόδης. Ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, μετά τον Αγιασμό, ευχήθηκε στα παιδάκια, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, επισημαίνοντας την αξία του σχολείου αυτού, στο οποίο οι νήπιοι μαθητές θα ετοιμασθούν με τραγούδια και παιχνίδια, γραμματάκια και αριθμούς, για τα μεγαλύτερα σχολεία, στα επόμενα χρόνια.
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 11 ώρες



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου