Γράφει ο Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ
Σήμερα, 25.6.2026, Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος δέχθηκε στο γραφείο του τους Σεβ. Μητροπολίτες Δωδώνης κ. Χρυσόστομο, Ζακύνθου κ. Διονύσιο Δ΄, συνοδευόμενους από τον Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Κονίδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες που φθάνουν έως εμάς εκ Φαναρίου, ο Πατριάρχης του Γένους τούς ανακοίνωσε την απόφασή του να τιμήσει τον π. Σεραφείμ, με το οφφίκιο του Αρχιμανδρίτου του Οικουμενικού Θρόνου.
Χαράς ευαγγέλια για την τοπική Εκκλησία μας και την Μονή Στροφάδων και Αγίου Διονυσίου, της οποίας διατελεί Ηγουμενοσύμβουλος! Ευχόμαστε στον πολυτάλαντο κληρικό μας, πάντα ψηλά, πάντα ανώτερα! Άξιος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου