Με χαρμονή και ψυχική ανάταση εορτάστηκε η Ανάσταση του Χριστού στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Αποστόλου Λουκά Χονγκ Κονγκ από του εκεί Ορθοδόξους, με επικεφαλής και λειτουργό τον οικείο Ποιμενάρχη Σεβ. Μητροπολίτη Χονγκ Κονγκ κ. Νεκτάριο: Ανάσταση, Λειτουργία της Λαμπρής και Εσπερινός της Αγάπης. Όλοι εν ενί στόματι και μιά καρδία!!! Άξιοι!!!
Ακουμπώντας την ξύλινη σάρκα Της
-
Σκέψεις του Ιωάννη Πορφύριου Καποδίστρια MSc Μουσειολογίας, Συντηρητή
Αρχαιοτήτων και Έργων ΤέχνηςΣτέκομαι για ώρα πάνω από το πληκτρολόγιο,
προσπαθώντας ν...
Πριν από 2 ημέρες





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου