Με σεμνότητα και κατάνυξη πανηγυρίσαμε σήμερα το πρωί την μνήμη της Αγίας Παρασκευής στον εορτάζοντα Ναό της Αγίας στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Από πολύ νωρίς (και με 13 βαθμούς Κελσίου, αξίζει να υπογραμμίσουμε) πλήθος Μεγαλοχωριτών πλημμύρισαν τον ναό, για να τιμήσουν την Οσιοπαρθενομάρτυρα Προστάτιδά τους. Πάμπολλοι μετέλαβαν των Αχράντων Μυστηρίων, ενώ αρκετοί παρακάθισαν έπειτα στον καφέ, που προσέφερε ο φιλόξενος Εφημέριος π. Κωνσταντίνος Λαμπαδάρης και η Πρεσβυτέρα Ειρήνη στο διπλανό πρεσβυτέριο.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου