Πρωί Κυριακής του Ασώτου, 28 Φεβρουαρίου 2021, στον Ναό της Παναγούλας Μπανάτου εν Ζακύνθω, για την κυριακάτικη Ευχαριστιακή Σύναξη, στην οποία λειτούργησε ο Εφημέριος π. Παναγιώτης Καποδίστριας, έψαλαν οι κ.κ. Παναγιώτης Παπαδάτος και Σταμάτιος Ζούλας. Μάλιστα ο κ. Ζούλας ομίλησε εμπνευσμένα προς το ευάριθμο εκκλησίασμα, το οποίο τήρησε κατά πάντα τις υγειονομικές διατάξεις περί αποφυγής του κινδύνου εκ του Κορονοϊού.
Ακουμπώντας την ξύλινη σάρκα Της
-
Σκέψεις του Ιωάννη Πορφύριου Καποδίστρια MSc Μουσειολογίας, Συντηρητή
Αρχαιοτήτων και Έργων ΤέχνηςΣτέκομαι για ώρα πάνω από το πληκτρολόγιο,
προσπαθώντας ν...
Πριν από 2 ημέρες




























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου