Πρωί Κυριακής του Ασώτου, 28 Φεβρουαρίου 2021, στον Ναό της Παναγούλας Μπανάτου εν Ζακύνθω, για την κυριακάτικη Ευχαριστιακή Σύναξη, στην οποία λειτούργησε ο Εφημέριος π. Παναγιώτης Καποδίστριας, έψαλαν οι κ.κ. Παναγιώτης Παπαδάτος και Σταμάτιος Ζούλας. Μάλιστα ο κ. Ζούλας ομίλησε εμπνευσμένα προς το ευάριθμο εκκλησίασμα, το οποίο τήρησε κατά πάντα τις υγειονομικές διατάξεις περί αποφυγής του κινδύνου εκ του Κορονοϊού.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 21 ώρες




























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου