Στον απαστράπτοντα ναό της Παναγούλας μας συνάχθηκε ευχαριστιακά σήμερα το πρωί η Ενορία μας για την εορτή των Χριστουγέννων. Παρά τα προβλήματα της Κρίσης, όλοι ευφραινόμενοι συμψάλαμε το "Χριστός γεννάται, δοξάσατε...", το "Η Παρθένος σήμερον..." και όλα τα άλλα χαροποιά ψάλματα της μεγάλης ημέρας!
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 1 ημέρα












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου