Η επίσκεψη έγινε σήμερα, 17 Ιανουαρίου 2017, ενόψει της μεγάλης τελετής του Αγιασμού των Υδάτων στον Ιορδάνη Ποταμό, που θα γίνει την ερχόμενη Παρασκευή. Την Υπουργό δέχτηκε και την ξενάγησε ο οικείος Μητροπολίτης Σεβ. Φιλαδελφείας κ. Βενέδικτος, ο οποίος μάλιστα επέδειξε παλιές φωτογραφίες του τόπου και των ανθρώπων από τα τέλη του 19ου και των μέσων του 20ού αιώνα.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 11 ώρες












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου