Την ερχόμενη Κυριακή, 3 Μαΐου 2015, στον πανηγυρίζοντα την μνήμη των Αγίων Τιμοθέου και Μαύρας ομώνυμο Ναό του Μαχαιράδου Ζακύνθου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Διονύσιος Δ΄ θα χειροτονήσει Διάκονο τον κ. Αντώνιο Αρβανιτάκη του Νικολάου, ετών 23 και απόφοιτο του Ε.Ι.Ε.Κ. Ριζαρείου. Νωρίτερα, το Σάββατο το απόγευμα (2/5), ο ίδιος θα καρεί Μοναχός από τον οικείο Μητροπολίτη στο Καθολικό της Μονής Στροφάδων και Αγίου Διονυσίου.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 23 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου