Πρωί 3ης Απριλίου 2016, λειτουργούντος του Εφημερίου Αρχιμανδρίτου Παναρέτου Ψαραύτη, Μεγάλου Ιεροκήρυκος του Οικουμενικού Θρόνου, στον μετοχιακό ναό του Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτόκλητου, στο Karaköy της Πόλης. Ο ναός αυτός εχει δοθεί, από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, για την εξυπηρέτηση των Σλαβόφωνων Ορθοδόξων.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου