Πρωί Παρασκευής προ των Βαΐων, 7 Απριλίου 2017, στον Ναό της Φανερωμένης Μπανάτου, εκκλησιάστηκαν όλοι οι μαθητές του Γυμνασίου Βανάτου και τρία τμήματα του Δημοτικού Σχολείου Κάμπου. Τα πλείστα παιδιά κοινώνησαν των Αχράντων Μυστηρίων, ο δε Εφημέριος π. Παναγιώτης Καποδίστριας ερμήνευσε στους μαθητές τι εστί η Προηγιασμένη Λειτουργία, επευχόμενος Καλή Ανάσταση σε διδάσκοντες και διδασκόμενους. Έψαλαν κατανυκτικά οι Ιεροψάλτες της Ενορίας κ.κ. Δημήτριος Κάνδηλας και Χρυσοβαλάντης Δρογγίτης.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα




































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου