Πρωί Κυριακής, 2ας Ιουλίου 2017, πανηγύρισε το γραφικό παρεκκλήσιο της Βλαχέραινας, στο καταπράσινο και θαλασσοφίλητο Αργάσι του Τζάντε. Της Ευχαριστιακής Συνάξεως προέστη ο οικείος Μητροπολίτης Σεβ. Ζακύνθου κ. Διονύσιος Δ΄, ενώ συμμετείχε πλήθος προσκυνητών από τα πέριξ. Ακολούθησε η πατροπαράδοτη Λιτανεία της περίπυστης Εικόνας της Παναγίας στο ύπαιθρο της περιοχής.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 1 ημέρα












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου