Πρωί Παρασκευής, 2ας Φεβρουαρίου 2018, στον Ναό της Πεφανερωμένης πόλεως Ζακύνθου, όπου τιμάται η σεβάσμια δεσποτικο-θεομητορική εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου. Χοροστάτησε ο οικείος Μητροπολίτης Σεβ. Ζακύνθου κ. Διονύσιος Δ΄, ο οποίος ομίλησε κατάλληλα προς το εκκλησίασμα. Παρέστη, συμπροσευχόμενος στο Ιερό Βήμα, ο Σεβ. Μητροπολίτης Δωδώνης κ. Χρυσόστομος.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου