Ἡ Θεία Λειτουργία καὶ οἱ λοιπὲς Ἱ. Ἀκολουθίες θὰ τελοῦνται στοὺς Ναοὺς μόνον ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς καὶ τοὺς ἱεροψάλτες.Ἡ Ἐκκλησία συνεχίζει νὰ προσεύχεται θερμὰ γιὰ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ. Ὁ Μητροπολίτης κ. Ἀρσένιος καλεῖ τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὸ σπίτι ἢ ἀπ΄ὅποιο μέρος βρίσκεται ὁ καθένας, νὰ ἑνώνουν τὶς προσευχές των μὲ τὶς δεήσεις τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴ θεραπεία τῶν ἀσθενούντων, τὴν προστασία καὶ τὴν ὑγεία τῶν συνανθρώπων μας στὴν Αὐστρία καὶ ἀνὰ τὴν Οἰκουμένη, κατὰ τὸ σύνθημα : «Παραμένομε στὸ σπίτι καὶ δροῦμε μὲ τὴν προσευχή».
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 17 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου