Σάββατο απόγευμα, 4ης Απριλίου 2020, έγινε η Ακολουθία του Αναστασίμου Εσπερινού της αυριανής Ε΄ Κυριακής των Νηστειών στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου και ψαλλόντων των κληρικών της Πατριαρχικής Αυλής. Όλα κεκλεισμένων των θυρών, λόγω Covid-19.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 14 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου