Εσπέρας Σαββάτου, 5ης Δεκεμβρίου 2020, στον πανηγυρίζοντα Ναό Αγίου Νικολάου των Ξένων πόλεως Ζακύνθου, χωρίς την παρουσία εκκλησιαζομένων για τον φόβο του καιροφυλακτούντος Κορονοϊού, έγινε Αναστάσιμος Εσπερινός μαζί με τα Εσπέρια του Αγίου των Μυρέων. Τον Εσπερινό έκανε ο οικείος Εφημέριος, Μ. Οικονόμος Διονύσιος Τσουκαλάς, όπως και την εόρτια Αρτοκλασία.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 7 ώρες










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου