Την Κυριακή μετά τα Φώτα, 11/24 Ιανουαρίου 2021, με το ιουλιανό ημερολόγιο, ο Μητροπολίτης Βίνιτσα και Μπαρ κ. Συμεών και ο Επίσκοπος Βολδυμίρ-Βολίν κ. Ματθαίος συλλειτούργησαν στον Καθεδρικό Ναό της Γεννήσεως του Χριστού στο Βόλντυρ-Βόλνσκι. Μετά την Θεία Λειτουργία, ο Μητροπολίτης Συμεών συνεχάρη τον Επίσκοπο Ματθαίο και όλους τους παρόντες για το Άγιο Δωδεκαήμερο και το Νέο Έτος, ιδίως δε για την 30ή επέτειο από την ίδρυση της Εκκλησίας της Γεννήσεως (η θρησκευτική κοινότητα της εν λόγω εκκλησίας ιδρύθηκε την Κυριακή μετά τα Θεοφάνια το 1991). Ακολούθως, την ίδια ημέρα, ο κ. Συμεών επισκέφθηκε τη νεόκτιστη Εκκλησία των Αγίων Μαρτύρων Πίστεως, Ελπίδος και Αγάπης στο Volodymyr-Volynskyi.
Ο Μίκης Θεοδωράκης για παιδιά και εφήβους
-
Πώς μπορούν τα παιδιά και οι έφηβοι να έρθουν σε επαφή με μια προσωπικότητα
σαν αυτή του Μίκη Θεοδωράκη, χωρίς βαριά και πομπώδη λόγια, με ανθρώπινο
μέτρο ...
Πριν από 1 ημέρα
























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου