Κυριακή Α΄ των Νηστειών ή της Ορθοδοξίας, 21η Μαρτίου 2021, στην περιώνυμη Μονή Οσίου Δαυίδ εν Ευβοία (όπου και ο Τάφος του Οσίου Ιακώβου του Τσαλίκη), έγινε κατανυκτικό Ιερατικό Συλλείτουργο και Λιτάνευση των Αγίων Εικόνων, προεστώτος του Καθηγουμένου, Αρχιμανδρίτου Γαβριήλ Εμμανουηλίδου. Πιστοί δεν παραστάθηκαν, εξαιτίας των περιορισμών έναντι του φονευτή Κορονοϊού.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 1 ημέρα















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου