Πρωί Κυριακής Β΄ Λουκά, ημέρα Μνήμης του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου, στον Ναό της Παναγούλας Βανάτου εν Ζακύνθω, ιερουργούντος του Εφημερίου π. Παναγιώτη Καποδίστρια και ψαλλόντων των κ.κ. Σταματίου Ζούλα, Σπυρίδωνος Σαρατσένου και Σπυρίδωνος Δρογγίτη. Ο κ. Ζούλας, εξάλλου, ομίλησε κατάλληλα κι εμπνευσμένα απ' άμβωνος προς το εκκλησίασμα. Παρέστη συμπροσευχόμενος ο π. Νικόλαος Αβούρης.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου