19 Ιανουαρίου 2022. O Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος ψάλλει το "Τη Υπερμάχω…" στον λαβωμένο από τον χρόνο και τις φυσικές καταστροφές βυζαντινό Ναό της Παναγίας της Παντοβασίλισσας, στην Τρίγλια της Βιθυνίας.
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 9 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου