Νύκτα Μεγάλου Σαββάτου προς Κυριακή του Πάσχα 2022, στον Ναό της Παναγίας της μικρής πόλης Μπετζάλλα της Παλαιστίνης, οι Αραβόφωνοι τίμησαν την Ανάσταση του Κυρίου, κατ' αρχήν με την Τελετή του "Χριστός Ανέστη" και ακολούθως με τον Όρθρο και τη Θεία Λειτουργία. Προέστη ο Πατριαρχικός Επίτροπος, Αρχιμανδρίτης Ιγνάτιος Καζάκος, συμπαραστατούμενος από τους τρεις Εφημερίους.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 16 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου