Με κατάνυξη εορτάσθηκε η Κυριακή της Πεντηκοστής στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Αλεξανδρείας στον οποίον τελέσθηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυκράτιδος κ. Παντελεήμονος, Αρχιγραμματέως και Μέλους της Αγίας και Ιεράς Συνόδου.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 20 ώρες











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου