Πρωί Δευτέρας, 11ης Σεπτεμβρίου 2023, ώρα 10, στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Βανάτου, στο κέντρο της κωμόπολης. Ο τελέσας τον Αγιασμό. π. Παναγιώτης Καποδίστριας, ευχήθηκε στα παιδάκια να δουν, όσα θα μάθουν στο σχολείο τους, σαν παιχνίδι κι έτσι όλα θα πάνε καλά, κάνοντας νέους φίλους.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου