Στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Κεραμωτής Καβάλας ιερούργησε την Κυριακή, 4 Αυγούστου 2024, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος, προσκεκλημένος σε εκδηλώσεις μνήμης, που πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κεραμωτής «Ο ΝΕΣΤΟΣ» για τα 100 χρόνια «από το Ξάστερο της Ανατολικής Θράκης στην Κεραμωτή».
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου