Σύμφωνα με τα ειθισμένα της εκκλησιαστικής ζωής της Ζακύνθου, το εσπέρας της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, 14.9.2024, στο μικρό εκκλησάκι του Εσταυρωμένου πόλεως Ζακύνθου (Ενορίας Αγίας Τριάδος), μετά τον Αναστάσιμο Εσπερινό, αναπέμφθηκαν οι 24 Οίκοι (δηλαδή οι Χαιρετισμοί) προς το Τίμιο Ξϋλο. Χοροστάτησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Διονύσιος Δ΄.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 20 ώρες




















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου