skip to main |
skip to sidebar
e-περιοδικό της Ενορίας Μπανάτου εν Ζακύνθω. Ιδιοκτήτης: Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου Παναγιώτης Καποδίστριας (pakapodistrias@gmail.com), υπεύθυνος Γραφείου Τύπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου. Οι δημοσιογράφοι δύνανται να αντλούν στοιχεία, αφορώντα σε εκκλησιαστικά δρώμενα της Ζακύνθου, με αναφορά του συνδέσμου των αναδημοσιευόμενων. Η πνευματική ιδιοκτησία προστατεύεται από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
Τα νεότερα στα θεματικά ένθετα
-
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 8 ώρες
-
Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Καλόφωνος, Ηγούμενος Μονής Βαρσών (Ζάκυνθος 1903 -
Τρίπολη 1982)
-
Ερεύνησε και παρουσιάζει η ΜΑΡΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΙΤΗ ΚΟΝΤΟΝΗΟ Αρχιμανδρίτης
Παΐσιος Καλόφωνος, κατά κόσμον, Κωνσταντίνος γεννήθηκε στη Ζάκυνθο, στο
χωριό Πισινό...
Πριν από 2 ημέρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 1 εβδομάδα
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
Απόψε στον ναό της Φανερωμένης Μπανάτου
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Απόψε είχαμε τη χαρά να βρίσκεται κοντά μας η πασίγνωστη πλέον blogger και καλή μας φίλη Αγγελική Ξανθάκη, η οποία με τη νέα φωτομηχανή της κατέγραψε, από την δική της ενδιαφέρουσα οπτική, στιγμιότυπα από την αποψινή μας Ακολουθία εν Μπανάτω.
Κάνοντας ένα κλικ κι εσείς εδώ, μπορείτε να δείτε την δική της σχετική ανάρτηση.
2 σχόλια:
Και του χρόνου με υγεία.
Καλή δύναμη σε όλους, με το καλό και την Αγία του Χριστού μας Ανάσταση, μα, προηγείται η Σταύρωση...
δ.μ.τ.
Η χαρά ήταν όλη δική μου. Μου αρέσει να έρχομαι στην ενορία σας! Καλή Ανάσταση!
Δημοσίευση σχολίου