Με τάξη και κατάνυξη πλήθος ενοριτών μας (μεταξύ των οποίων πολλοί νέοι) προσήλθαν σήμερα στον ναό της Φανερωμένης μας, όπου τελέσθηκε ο Εσπερινός και η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου. Οι πλείστοι προσέγγισαν το Άγιο Ποτήριο και μετέλαβαν Σώματος και Αίματος Χριστού με διακεκριμένη ευλάβεια! Χαρά Θεού η παρουσία των ενοριτών μας στο κοινό μας σπίτι, στο κοινό Ποτήριο, στην κοινή συναναστροφή! Καλή Ανάσταση σε όλους!
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 19 ώρες






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου