Σάββατο, 2 Μαΐου 2015, 11 το πρωί, τελέστηκε Αρχιερατική Λειτουργία από τον Σεβ. Μητροπολίτη Ιταλίας και Μελίτης κ. Γεννάδιο, συμπαραστατούμενον από τον Κλήρο της Μητροπόλεώς του, με πρώτο τον Πρωτοσύγκελλο Αρχιμανδρίτη του Οικουμενικού Θρόνου Ευάγγελο Υφαντίδη, στο πλαίσιο της 8ης Ιερατικής Σύναξής τους.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 1 ημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου