Πόσο γλυκιά είναι η Εκκλησία μας; Πόσο μάνα; Μια μάνα της οποίας το όνομα είναι Πορεία. Πορεία προς τη γνώση, τη σωτηρία, τον Ευαγγελισμό, προς το Πρόσωπό του εν ολίγοις. Σαφώς και είναι δύσκολη πορεία, γι΄αυτό και όμορφη. Διότι στη δυσκολία όλοι κάποια στιγμή θα σταματήσουμε, θα κουραστούμε, θα πέσουμε. Τότε όμως θα γνωρίσουμε τι πάει να πει Ορθοδοξία. Μαζί μ' εμένα, μ' εσένα που πέφτουμε, σταματάει όλο το καραβάνι των δυσεκατομμυρίων αδελφών να μας σηκώσει. Μόνο έτσι μπορούμε να λεγόμαστε Σώμα με κεφαλή τον Χριστό.
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 16 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου