Η Απόδοση της εορτής του Πάσχα, είδει μικρής Αγρυπνίας, πραγματοποιήθηκε τη νύκτα της 16ης προς 27η Μαΐου 2020 στον Ενοριακό Ναό του Αγίου Δημητρίου συνοικισμού Δράκα Ζακύνθου, λειτουργούντος του Εφημερίου π. Ιωάννου Ρένεση. Για τους εκκλησιασθέντες είχαν ληφθεί όλα τα μέτρα προστασίας διά τον φόβον του Κορονοϊού.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου