Πρωί 5/18 Ιανουαρίου 2021, παραμονή Θεοφανίων, με το ιουλιανό ημερολόγιο, στον χρυσότρουλο Ναό του Αγίου Μιχαήλ Κιέβου, Καθεδρικού της Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας. Στην θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου και τον Μεγάλο Αγιασμό που ακολούθησε προέστη ο Προκαθήμενος της εν λόγω επίσημης Εκκλησίας, Μακ. Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιος, συμπαραστατούμενος από τον Αρχιεπίσκοπο Βίσχοροντ Αγαπητό και ευάριθμους Κληρικούς. Στο τέλος αναπέμφθηκε πανουκρανική δέηση υπέρ απαλλαγής από την Πανδημία Covid-19.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 10 ώρες






























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου