Με λιτό και σεμνό τρόπο, λόγω της πανδημίας και τηρουμένων των υγειονομικών μέτρων, έγινε Δοξολογία και κατάθεση στεφάνων στη Λουσάκα για την Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου, την Κυριακή 28 Μαρτίου 2021, στον ιερό ναό Αγίου Αλέξανδρου στην ελληνική κοινότητα.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου