Την παραμονή της εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, με το ιουλιανό ημερολόγιο, δηλαδή το εσπέρας της 6ης Απριλίου 2021, ο Προκαθήμενος της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας, Μακ. Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιος τίμησε την εορτή με Αγρυπνία στον Ναό του Ευαγγελισμού της Μονής Αγίου Μιχαήλ Kyiv-Vydubychi, συμπαραστατούμενος από Κληρικούς της εν λόγω Μονής.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα













Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου