Την παραμονή της ημέρας της Πεντηκοστής, 11 Ιουνίου 2022, ο Μακ. Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιος τέλεσε την Κατανυκτική Αγρυπνία στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Μιχαήλ στην πρωτεύουσα.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 1 ημέρα























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου