Την προσεχή Κυριακή, 3 Ιουλίου 2022, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, θα προστή της Θείας Λειτουργίας στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, «εν συλλειτουργία μεθ’ αγίων Αρχιερέων» και θα τελέσει την εις Επίσκοπον χειροτονία του Θεοφιλ. Εψηφισμένου Επισκόπου Ξανθουπόλεως κ. Παϊσίου. Πριν λίγο, σήμερα, 1.7.2022, ο Εψηφισμένος έδωσε το Μέγα Μήνυμα στον Πατριαρχικό Ναό.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 21 ώρες








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου