Σήμερα, Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022, στον πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, ο νέος Μητροπολίτης Γουίνιπεγκ κ. Ιλαρίων (της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Καναδά που υπάγεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο), έδωσε το Μεγάλο Μήνυμα επί τη εκλογή του, ενώπιον των μελών της Αγίας και Ιεράς Συνόδου.
Μετά την Ακολουθία ο κ. Ιλαρίων δέχθηκε τις συγχαρητήριες ευχές των Συνοδικών Αρχιερέων και της Πατριαρχικής Αυλής.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου