Σήμερα, Κυριακή του Σπορέως (15.10.2023) και ημέρα μνήμη των Αγίων Πατέρων της εν Νικαία Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου, κατά την Θεία Λειτουργία στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, χοροστάτησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Μύρων κ. Χρυσόστομος.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα




















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου