Φανάρι, πρωί Μεγάλης Πέμπτης, 17.4.2025, στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, τελέσθηκε ο Εσπερινός και η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου, από τον Αρχιγραμματέα της Αγίας και Ιεράς Συνόδου, Πανοσιολ. κ. Γρηγορίου.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 17 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου