Στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 20 Μαΐου 2024, το απόγευμα, η επίσημη υποδοχή αντιγράφου της εικόνας της Παναγίας της Γεροντίσσης, δωρεά της Πατριαρχικής και Σταυροπηγιακής Ιεράς Μονής Παντοκράτορος Αγίου Όρους.
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τελέστηκε στη Λάρισα, την παραμονή της εορτής, ο πολυαρχιερατικός εσπερινός του πολιούχου της Αγίου Αχιλλίου, κατά τον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος, ενώ προ της Λιτανεύσεως κήρυξε εμπνευσμένα, αναφερθείς στο πρόσωπο του Αγίου Αχιλλίου και στην Αναστάσιμη χαρά που πρέπει να έχουμε καθημερινά στη ζωή μας.







.jpg)







































