Από πέρυσι, προσκείμενα στην εν Ουκρανία Ρωσική Εκκλησία ΜΜΕ άρχισαν να επιδεικνύουν με καμάρι τους νέους Ιερούς Ναούς, στους οποίους τελούνταν θυρανοίξια κάθε τρεις και λίγο. Πρόκειται για ναούς που έχουν κτιστεί «στη θέση εκείνων που αρπάχθηκαν από την Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία». Δηλαδή πρόκειται για τις ενορίες όπου ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες μετάβασης στην Ουκρανική Εκκλησία, έπειτα από ψηφοφορίες των ενοριτών. Όπως είπε ο εκπρόσωπος της εν Ουκρανία Ρωσικής Εκκλησίας Μητροπολίτης Νίζνας Κλιμέντ σε συνέντευξή του στη ρωσική ιστοσελίδα «Православие.ру»: «Σε εκείνα τα μέρη όπου μας πήραν τους ναούς έχουμε σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις κτίσει νέους». Μάλιστα η κατασκευή τους σε πολλές περιπτώσεις έγινε σε χρόνο – ρεκόρ, από οκτώ μέχρι τρεις μήνες.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 21 ώρες